Familiar Classic Music/Musician Music

Send in the Clowns

Four Seasons Daddy 2014. 2. 22. 05:41

Send in the Clowns

 

 

Isn't it rich?Are we a pair?Me here at last on the ground,You in mid-air.Send in the clowns.Isn't it bliss?Don't you approve?One who keeps tearing around,One who can't move.Where are the clowns?Send in the clowns.Just when I'd stopped opening doors,Finally knowing the one that I wanted was yours,Making my entrance again with my usual flair,Sure of my lines,No one is there.Don't you love farce?My fault I fear.I thought that you'd want what I want.Sorry, my dear.But where are the clowns?Quick, send in the clowns.Don't bother, they're here.Isn't it rich?Isn't it queer,Losing my timing this lateIn my career?And where are the clowns?There ought to be clowns.Well, maybe next year.

 

멋지지 않아요? 우리는 좋은 콤비가 아니에요? 나는 지상에 있고, 당신은 공중에 있어요. 어릿광대는 어디에 있을까요? 정말 즐겁겠지요? 그렇게 생각하지 않아요? 뛰어다니는 사람, 움직이지 못하는 사람. 그러나 어릿광대는 어디 있는 것일까요? 어릿광대가 필요한데요. 문을 열려고 했을 때, 내가 찾은 것은 당신이었다는 것을 알았어요. 다시 등장해서 보통 때의 육감으로 대사도 확실한데, 거기에는 아무도 없었어요. 당신은 어릿광대 연극을 좋아하지 않으세요? 나의 잘못이었어요. 걱정은 하고 있었지만, 당신도 나처럼 바라고 있다고 생각했어요. 용서해 줘요, 당신. 하지만 어릿광대는 어디에 있는 것일까요? 속히 어릿광대를 보내 줘요. 멋지지 않아요? 이상하지 않아요? 경력이 충분한 나인데, 타이밍이 빗나가 버렸어요. 어릿광대는 어디 있을까요? 그래요, 아마 내년에는.

 

'Familiar Classic Music > Musician Music' 카테고리의 다른 글

Danse Macabre  (0) 2014.02.22
The original Roxanne's Tango  (0) 2014.02.22
Concierto de Aranjuez - John Williams,  (0) 2013.09.02
James Bond Medley  (0) 2012.09.08
Maksim Mrvica playing Exodus  (0) 2012.09.06